МОЇ УЧНІ



Робота з обдарованими дітьми є однією з провідних ідей реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчально-виховної діяльності будь-якоговчителя. З огляду на різноманіття засобів, розумієш, що шлях у кожного до досягнення мети різний. Метою моєї роботи є створення власної системи навчання, яка дасть можливість кожній молодій людині знайти своє місце в житті, стати для інших потрібною. А робить людину цінною для суспільної справи її особистий і неповторний талант.


  • Талановиті учні, які приходять до нашого НВК як промінці сонця запалюють у вчителеві бажання працювати, навчатися, учити.

Осадчук Анастасія. Важко переоцінити враження від першої зустрічі з цією дівчинкою. Ми зустрілися, коли Настя навчалася у 8му класі. На перший погляд за третьою партою біля вікна сиділа звичайна скромна учениця. У наступну мить усе змінилося - у мій бік поглянули її світлі, розумні, наповнені цікавістю оченята. Іскорка цієї цікавості завжди надихала мене на творчість та професійні звитяги. Я вдячна долі за можливість навчати дітей!




  • Подяка вчителю за його працю ніколи не вимірювалася заробітною платою, державними нагородами чи званнями. Справжнє задоволення від роботи педагог отримує лише коли чує щирі дитячі відгуки про свою роботу.

Сьогодні Водотієць Денис - студент ІІ курсу Київського політехнічного інституту. Він обрав за майбутню свою професію програмну інженерію і маємо надію ще почути про його здобутки, адже особливою рисою у характері Дениса завжди була наполегливість. Неможливо було відкласти спілкування з ним на зручніший для вчителя час, якщо у нього виникали питання чи нова математична гіпотеза. Його наполегливість була рушійною силою при підготовці до олімпіад, при написанні роботи МАН, при розвязуванні складних завдань. Я можу щиро зізнатися, що заради плідного спілкування з Денисом вивчила ту частину математичної теорії, на яку не знаходила часу раніше.
Дуже приємно, що здібності цього учня були відзначені і на рівні області, адже саме він у 10му класі отримав путівку у літній навчальний табір МАН у Закарпатті за найкращі результати при написанні контрольної роботи з математики. А місто Кіровоград Денис відвідав у 9му класі у ролі переможця обласної олімпіади та учасника Всеукраїнського етапу олімпіади юних математиків.

  • Часто від колег можна почути висловлювання про неможливість навчити математики дітей з гуманітарним типом мисленням. Чи непердчасно вчителі роблять такі висновки?
Бернацькій Анастасії математика ніколи не давалася легко. Для того, щоб мати гарну оцінку учениця прикладала титанічних зусиль і інколи здавалося, що вона готова здатися. Дивлячись на старанність Насті, я ставила за мету зробити навчання доступнішим, зрозумілим, адже не могла змиритися з думкою, що мій улюблений предмет можна не розуміти. Крок за кроком ми просувалися з Настею до перемоги. Моїм педагогічним тріумфом був момент на уроці, коли я усвідомила, що лише Настя допомагає мені при поясненні нової теми "Вертикальні та похилі асимптоти графіка функції". І не просто допомагає, а говорить зі мною на мові математики так легко і невимушено, немов ми обговорюємо колір шкільної дошки. Цей момент просвітлення став початком на шляху до високих результатів. Настя на відмінно здала ЗНО і вступила до омріяного закладу. Вже нівколи математика не ставала перешкодою її сподіванням.


























3 коментарі:

Денис сказав...

Школа... Я часто згадую школу, вчителів, однокласників, уроки.
Шановна, Ірина Станіславівна!
Щиросердечно дякую Вам за Ваші уроки, поради, настанови, які пригодилися мені на ЗНО (199,5) і зараз необхідні на уроках у інституті. Знання, які я отримав на Ваших уроках дали мені впевненість на олімпіадах,турнірах, при захисті роботи МАН. Дякуючи Вашій майстерності, Вашим знанням предмета, які Ви передавали всім нам, я двічі був звільнений з Державної підсумкової атестації, так як я став переможцем ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН та став призером обласної олімпіади з математики - і всім цим я завдячую Вам і Вашим урокам. Велике Вам спасибі і низький вам уклін.
Ваш учень - Водотієць Денис

Ірина сказав...

Дякую за гарні слова

Настя Бернацька сказав...

Вивчення математики у школі допомогло мені стати цілеспрямованою, отримати досвід вирішення математичних задач та прикладів, які досить добре розвивають мислення, логіку, вміння розкривати закономірності, приймати рішення, аналізувати. Завдяки корисним знанням, отриманим у школі, я вступила до вишу на омріяну спеціальність. Навіть страшна для студентів вища математика виявилася не такою складною, якщо добре вчив математику у школі